План роботи творчої групи вчителів іноземної мови
Вступ
У 2013-2014 навчальному році творча група
розпочала свою діяльність над проблемою «Навчання аудіюванню та усного мовлення за допомогою веб-технологій».
На засіданнях обговорювалися теоретичні
питання стосовно наявних
інтернет-ресурсів, які доречно використати для розвитку в учнів навичок
говоріння та аудіювання. Був вироблений алгоритм впровадження
веб-технологій для навчання аудіювання та усного мовлення.
Створення групи та організація роботи здійснювалася суто через мережу. Робота між заняттями теж велася через мережу « Щоденника».
Проте, у роботі мали місце певні труднощі. Зокрема, відсутність якісного
інтернету не сприяло виробленню стратегічних завдань для практичного підкріплення
впровадження веб-технологій .
Завдання групи:
1.
Детально
розглянути веб-технології навчання та опрацювати інформаційні джерела щодо їх
використання
2.
Розробити
уроки з практичним використанням веб-тенологій.
3.
Вивчити,
систематизувати та розробити методичні рекомендації по використанню
веб-технологій навчання аудіювання та усного мовлення
4.
Обмін
досвідом роботи вчителів іноземної мови по використанню мультимедійних
технологій для навчання аудіюванню, усного мовлення
5.
Презентувати
використання веб-технологій для навчання аудіюванню та усного мовлення членами
творчої групи на РМО, семінарах-практикумах вчителів іноземної мови.
Проблема: Навчання
аудіюванню та усного мовлення за
допомогою веб-технологій
Керівник
групи:
Кириченко А.М., вчитель іноземної мови Ічнянської ЗОШ
І-ІІІ ст. №4
Склад
групи:
1. Гребенюк Т.М. –Гужівська ЗОШ І-ІІІ ст.- ІІ категоорія
2. Долінська Л.В. – Іваницька ЗОШ І-ІІІ ст.- вища кат.
3. Данилець Т.В. –
Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №4- ІІ кат.
4. Кириченко А.М. – Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №4-вища
5. Гайдук Ю.М. – Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №3- І кат.
6. Поспєлова Н.В. – гімназія ім.Васильченка- І кат.
Рекомендовані
джерела
5.
Людмила Власенко «Особливості навчання аудіювання
як виду мовленнєвої діяльності
7.
О. В. Мєдєнцов Труднощі навчання аудіювання на уроці англійської мови у 5
класі
8.
Єпіфанцева
Л. А. Аудіювання.
Англійська мова: Методичні
рекомендації / Л. А. Єпіфанцева . – Х. : Вид. група
«Основа», 2010. – с. 78 с
9. Ніколаєва С. Ю. Методика
викладання іноземних мов у середніх
навчальних
закладах : Підручник. Вид.2-е, випр. і перероб. / кол. авторів під керівн.
С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2002. – 263 с.
10. Черній Г.В.Інформаційно-комунікаційні технології в
навчанні іноземних мов
Засідання І
(гімназія імені Васильченка, 29 жовтня)
1.
Розвиток комунікативних навичок
учнів за допомогою навчальних
інтернет-ресурсів (Кириченко
А.М., керівник групи, вчитель Ічнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №4)
2.Застосування інтернет-ресурсів для
організації пошуково-дослідницької
роботи на уроках іноземної мови (Долінська Л.В. – Іваницька ЗОШ І-ІІІ ст.) - Теоретичне визначення ресурсів
- Практичне застосування їх на
уроках англійської мови
3.
Використання інтернет-
ресурсів в якості ілюстративного
матеріалу під час вивчення певної теми . (Поспєлова Н.В., гімназія імені Васильченка)
Робота
між заняттями ( через мережу «Щоденник ua»)
- розробка презентації щодо використання веб-технологій у навчанні
говоріння та аудіювання з учнями 5-8 класів
- розробка уроків з використанням веб-технологій
- систематизація доступних веб-технологій
за видами мовленнєвої діяльності
Засідання ІІ
( гімназія ім. Васильченка, 4 квітня 2014 р.)
Мета: Виробити основні
напрямки роботи з питання «Застосування
веб-технологій для розвитку в учнів мовних навичок
1.
Інтернет-ресурси, які вміщують елементи проблемного навчання. (Гребенюк Т.М.., Гужівська а ЗОШ І-ІІІ ст.)
2.
Соціальний сервіс підкастів у навчанні аудіювання, говоріння. (Гайдук ЗОШ І-ІІІ ст.)
3 . Навчання мовленню за допомогою ігрових програм (Андруша Ю.М.,Іржавецька ЗОШ І-ІІІ ст.))
4.Використання
підкасту для розвитку аудіювання та усного мовлення (Гайдук Ю.М. Ічнянська №3)
5.Систематизація матеріалів по проблемі та випуск методичних матеріалів на допомогу
вчителям англійської мови. (Всі члени творчої групи)
Немає коментарів:
Дописати коментар