четвер, 18 грудня 2014 р.

План роботи творчої групи вчителів іноземної мови


План роботи творчої групи вчителів іноземної мови 



Вступ
   У 2013-2014 навчальному році творча група розпочала свою діяльність над проблемою «Навчання аудіюванню та усного    мовлення за допомогою веб-технологій».
     На засіданнях обговорювалися теоретичні питання стосовно наявних   інтернет-ресурсів, які доречно використати для розвитку в учнів навичок говоріння та аудіювання. Був вироблений алгоритм  впровадження  веб-технологій  для навчання  аудіювання та усного мовлення.
     Створення групи та   організація роботи     здійснювалася суто через мережу.  Робота між заняттями  теж велася через мережу « Щоденника».
     Проте, у роботі мали місце  певні труднощі. Зокрема, відсутність якісного інтернету    не сприяло виробленню  стратегічних завдань  для практичного підкріплення впровадження  веб-технологій .    




Завдання групи:
1.     Детально розглянути веб-технології навчання та опрацювати інформаційні джерела щодо їх використання
2.   Розробити уроки з практичним використанням веб-тенологій.

3.   Вивчити, систематизувати та розробити методичні рекомендації по використанню веб-технологій навчання аудіювання та усного мовлення


4.   Обмін досвідом роботи вчителів іноземної мови по використанню мультимедійних технологій для навчання аудіюванню, усного мовлення

5.    Презентувати використання веб-технологій для навчання аудіюванню та усного мовлення членами творчої групи на РМО, семінарах-практикумах вчителів іноземної мови.










                                                 


Проблема:       Навчання аудіюванню та усного    мовлення за допомогою веб-технологій

Керівник групи:  
Кириченко А.М., вчитель іноземної мови Ічнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №4


Склад групи:
1.    Гребенюк Т.М. –Гужівська ЗОШ І-ІІІ ст.- ІІ категоорія
2.  Долінська Л.В. – Іваницька ЗОШ І-ІІІ ст.- вища кат.
3.   Данилець Т.В. – Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №4- ІІ кат.
4.  Кириченко А.М. – Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №4-вища
5.  Гайдук Ю.М. – Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №3- І кат.
6.  Поспєлова Н.В. – гімназія ім.Васильченка- І  кат.



















Рекомендовані джерела

3.      www.podcast.de
5.      Людмила Власенко «Особливості навчання  аудіювання як виду мовленнєвої діяльності
6.      http://revolution.allbest.ru  Аудіювання на середньому етапі навчання
7.      О. В. Мєдєнцов Труднощі навчання  аудіювання на уроці англійської мови у 5 класі
8.       Єпіфанцева Л. А. Аудіювання. Англійська мова: Методичні
рекомендації / Л. А. Єпіфанцева . – Х. : Вид. група «Основа», 2010. – с. 78 с
9.       Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх
навчальних закладах : Підручник. Вид.2-е, випр. і перероб. / кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2002. – 263 с.
10.  Черній Г.В.Інформаційно-комунікаційні технології в навчанні іноземних мов 












Засідання І
(гімназія імені Васильченка, 29 жовтня)
  
1.                Розвиток комунікативних навичок учнів за допомогою  навчальних інтернет-ресурсів    (Кириченко А.М., керівник групи, вчитель Ічнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №4)
2.Застосування інтернет-ресурсів для організації пошуково-дослідницької  роботи на уроках іноземної мови   (Долінська Л.В. – Іваницька ЗОШ І-ІІІ ст.)      - Теоретичне визначення ресурсів
             - Практичне застосування їх на уроках англійської мови
3.  Використання  інтернет- ресурсів  в якості ілюстративного матеріалу під час вивчення певної теми . (Поспєлова Н.В., гімназія імені Васильченка)
            

Робота між заняттями ( через мережу «Щоденник  ua»)

- розробка презентації щодо використання веб-технологій у навчанні говоріння та аудіювання з учнями 5-8 класів
- розробка уроків з використанням веб-технологій
- систематизація доступних веб-технологій  за видами мовленнєвої діяльності










Засідання  ІІ
( гімназія ім. Васильченка, 4 квітня 2014 р.)
Мета:  Виробити основні напрямки роботи  з питання «Застосування веб-технологій для розвитку в учнів мовних навичок 
1. Інтернет-ресурси,  які вміщують  елементи  проблемного  навчання. (Гребенюк Т.М.., Гужівська а ЗОШ І-ІІІ ст.)
2. Соціальний  сервіс  підкастів у навчанні аудіювання,  говоріння.  (Гайдук  ЗОШ І-ІІІ ст.)

3 . Навчання  мовленню за допомогою ігрових програм (Андруша Ю.М.,Іржавецька ЗОШ І-ІІІ ст.))
4.Використання підкасту для розвитку аудіювання та усного мовлення (Гайдук Ю.М. Ічнянська №3)
5.Систематизація матеріалів  по проблемі та  випуск методичних матеріалів на допомогу вчителям англійської мови. (Всі члени творчої групи)










Немає коментарів:

Дописати коментар