четвер, 18 грудня 2014 р.

План роботи РМО вчителів іноземної мови



План 
роботи РМО вчителів іноземної мови  



Засідання ІІ
РМО вчителів іноземної мови
Дата проведення: 17 лютого   2014 р.
Місце проведення: Дорогинський НВК

Тема  :«Шляхи реалізації  основних мовних  принципів під час викладання іноземної мови у 5 класі.

1.     Методичні прийоми  реалізації  основних мовних  принципів під час викладання іноземної мови у 5 класі.(Мілютенко О.А., методист РМК)
2.     Відвідання та аналіз відкритого уроку. (Шевченко С.М., Дорогинський НВК)
Мета відвідування: Проаналізувати ефективність вибору   оптимальних  шляхів  розвитку   комунікативних навичок  учнів
3.       Методичний аукціон:  
-          умови для адекватної реалізації  принципу  ситуативності та тематичної організації навчального матеріалу  ( Ярошенко Г.В., Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст.)
-         умови для  реалізації принципу  діяльнісного характеру навчання (Бикодір І.М., Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №1)
-          умови для  реалізації принципу     соціокультурного   спрямування   навчального   процесу (Пелешук Т.М., Рожнівська  ЗОШ І-ІІІ ст.)
-         умови для  реалізації принципу    домінуючої ролі вправ і завдань (Шило О.П. Іржавецька ЗОШ І-ІІІ ст.)
-         умови для  реалізації принципу  взаємопов'язаного навчання усіх  видів мовленнєвої діяльності (Рахній Ю.В., Бережівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
4.     Практична частина:Робота в групах (Мілютенко О.А., методист РМО, Бойко Н.М., керівник РМО)
 1) . Використання  “завдання контрольованого говоріння” :
- початок  розмови,
- ініціативна репліка правильна та швидка реакція на ініціативну репліку співрозмовника
  - підтримка  бесіди.
2). Ситуативність  та  тематична  організація  навчального матеріалу  (визначення ситуацій згідно програмових тем)
- соціально-побутова сфера  (родина уподобання членів родини, їх професії, допомога старшим, сімейні традиції)
- будинок і квартира, домашні обовязки, уподобання
- тварини
- освітня сфера: школа, розклад занять, навчальні предмети, розпорядок дня, канікули.
3). Шляхи організації  діалогічного та монологічного   мовлення  
 - ситуативна  основа
- діалог-зразок     
- підготовлений зразок на основі опор і власного мовного і мовленнєвого досвіду





Література
1.Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання іноземної мови у 2013-2014 н.р.
2. Пахомова Т. Прогнозування і планування методичної роботи вчителя  ( Іноземні мови у сучасній школі.№4, 2013)
3. Корнілова Н. Спільна творча праця учнів  та вчителів над формуванням  іншомовної  комунікативної компетенції І(ноземні мови у сучасній школі.№6, 2012)





Засідання ІІІ
РМО вчителів іноземної мови
Дата проведення:17 березня   2014 р.
Місце проведення:  Гмирянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Тема: Забезпечення наступності між початковою та середньою ланками освіти
  1. Методичні засади забезпечення наступності між початковою та середньою ланками освіти (Мілютенко О.А., методист РМК)
  2.  Проблеми наступності між початковою та середньою ланками освіти та можливі шляхи їх подолання (Бойко Н.М., керівник РМО)
  3. Відвідання та аналіз відкритого уроку (4клас).(Шевченко С.М., Дорогинський НВК)
Мета відвідування: Відслідкувати логічність та завершеність кожного виду роботи вчителя та досягнення мети  уроку.
  1. Алгоритм  впровадження  наступності між початковою та основною школами.( Ярошенко Г.В. Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст.)
  2. Проблеми викладання іноземної мови у класах-комплектах. Шляхи їх вирішення. (Лукасевич О.В., Рахній Ю.В., Бережівська ЗОШ І-ІІІ ст.,Скляр Л.І. Крупичпільська ЗОШ І-ІІІ ст.)
  3. Total physical response - TPR .Використання рухливих завдань  на уроках іноземної мови ( Данилець Т.В.,Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №4)
  4. Методична   виставка «Я атестуюсь».    
  5. Вихідне діагностування вчителів.






Література та інтернет-ресурси
1.               В.О.Гусєва. «Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду», журнал «Іноземні мови в сучасній школі», № 1, 2012
2.                School 575 – English. Английский язык в профессии
3.                Total Physical Response (TPR) - YouTube



















Немає коментарів:

Дописати коментар