План
роботи РМО вчителів іноземної мови
Засідання ІІ
РМО вчителів
іноземної мови
Дата проведення: 17 лютого 2014 р.
Місце проведення: Дорогинський НВК
Тема :«Шляхи реалізації основних
мовних принципів під час викладання
іноземної мови у 5 класі.
1.
Методичні прийоми реалізації
основних мовних принципів під час
викладання іноземної мови у 5 класі.(Мілютенко О.А.,
методист РМК)
2.
Відвідання та
аналіз відкритого уроку. (Шевченко С.М., Дорогинський НВК)
Мета відвідування: Проаналізувати
ефективність вибору оптимальних шляхів розвитку комунікативних навичок учнів
3.
Методичний
аукціон:
-
умови для адекватної реалізації принципу ситуативності та тематичної організації
навчального матеріалу ( Ярошенко
Г.В., Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст.)
-
умови для реалізації принципу діяльнісного характеру навчання (Бикодір
І.М., Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №1)
-
умови для реалізації принципу соціокультурного спрямування
навчального процесу (Пелешук Т.М., Рожнівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
-
умови
для реалізації принципу домінуючої ролі вправ і завдань (Шило
О.П. Іржавецька ЗОШ І-ІІІ ст.)
-
умови
для реалізації принципу взаємопов'язаного
навчання усіх видів мовленнєвої
діяльності (Рахній Ю.В., Бережівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
4. Практична частина:Робота
в групах (Мілютенко О.А.,
методист РМО, Бойко Н.М., керівник РМО)
1) . Використання “завдання контрольованого говоріння” :
-
початок розмови,
-
ініціативна репліка правильна та швидка реакція на ініціативну репліку
співрозмовника
- підтримка бесіди.
2). Ситуативність та
тематична організація навчального матеріалу (визначення ситуацій згідно програмових тем)
- соціально-побутова сфера (родина уподобання членів родини, їх професії,
допомога старшим, сімейні традиції)
- будинок і квартира, домашні обов’язки, уподобання
- тварини
- освітня сфера: школа, розклад занять, навчальні предмети,
розпорядок дня, канікули.
3). Шляхи організації
діалогічного та монологічного мовлення
- ситуативна
основа
- діалог-зразок
- підготовлений зразок на основі опор і власного мовного
і мовленнєвого досвіду
Література
1.Інструктивно-методичні
рекомендації щодо викладання іноземної мови у 2013-2014 н.р.
2. Пахомова Т.
Прогнозування і планування методичної роботи вчителя ( Іноземні мови у сучасній школі.№4, 2013)
3. Корнілова Н. Спільна
творча праця учнів та вчителів над
формуванням іншомовної комунікативної компетенції І(ноземні мови у
сучасній школі.№6, 2012)
Засідання ІІІ
РМО вчителів іноземної мови
Дата проведення:17 березня 2014 р.
Місце проведення: Гмирянська ЗОШ
І-ІІІ ст.
Тема: Забезпечення
наступності між початковою та середньою ланками освіти
- Методичні засади забезпечення наступності між
початковою та середньою ланками освіти (Мілютенко О.А., методист
РМК)
- Проблеми
наступності між початковою та середньою ланками освіти та можливі шляхи їх
подолання (Бойко Н.М., керівник РМО)
- Відвідання та аналіз відкритого уроку (4клас).(Шевченко С.М., Дорогинський НВК)
Мета
відвідування: Відслідкувати
логічність та завершеність кожного виду роботи вчителя та досягнення мети уроку.
- Алгоритм впровадження наступності між початковою та основною школами.( Ярошенко Г.В. Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст.)
- Проблеми викладання
іноземної мови у класах-комплектах. Шляхи їх вирішення. (Лукасевич О.В., Рахній Ю.В.,
Бережівська ЗОШ І-ІІІ ст.,Скляр Л.І. Крупичпільська ЗОШ І-ІІІ ст.)
- Total physical response - TPR .Використання рухливих завдань
на уроках іноземної мови ( Данилець Т.В.,Ічнянська ЗОШ І-ІІІ ст.
№4)
- Методична виставка «Я атестуюсь».
- Вихідне діагностування вчителів.
Література
та інтернет-ресурси
1.
В.О.Гусєва.
«Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі:
нотатки з досвіду», журнал «Іноземні мови в сучасній школі», № 1, 2012
2.
School 575 – English. Английский язык в
профессии
Немає коментарів:
Дописати коментар