Робота РМО
вчителів іноземної мови у 2014-2015 н.р. була направлена на розвиток творчого
потенціалу кожного вчителя через методику особистісно зорієнтованого навчання,
яке спрямоване на зростання рівня освіченості, вихованості та розвитку учня.
Основне завдання роботи районного методичного
об'єднання вчителів англійської мови - пошук шляхів
впровадження інноваційних технологій у навчальний процес для підвищення
якості знань учнів з іноземної мови. Вчителі району працювали над реалізацією
методичної проблеми «Створення
умов для розвитку особистого творчого потенціалу шляхом формування
інноваційного простору”.
Напрямками роботи РМО були:
· інформаційне
забезпечення викладання предмета;
·
виявлення творчо працюючих учителів;
·
вивчення теоретичних питань методики викладання та ознайомлення з
методикою нових технологій та оволодіння ними;
·
методична допомога учителям;
·
вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
·
розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної ,
науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час ( олімпіади,
конкурси)
·
удосконалення педмайстерності членів РМО.
До
складу методичного об'єднання вчителів іноземної мови входять 34 учителі
. Це досвідчені фахівці та молоді учителі. Серед них:
Вчителі вищої категорії - 6
Вчителі першої категорії - 11
Вчителі другої категорії - 6
Спеціалісти – 11.
Звання «старший учитель» має 1 учитель, «учитель-методист» -1.
Чергову атестацію пройшли 6
учителів: 3 учителі гімназії ім.Васильченка, 1 –Ічнянської №3, 1- Ічнянської
№4, 1- Южненської ЗОШ І-ІІІ ст.. Підтвердили І категорію 1 вчитель, вищу категорію – 3 учителі,
підвищили категорію – 2 учителі,
педагогічні звання «старший учитель» -1 учитель, «учитель-методист» -1 учитель.
За 2014-2015 навчальний рік було проведено 3 засідання, які були зорієнтовані здебільшого на практичну
діяльність яка проходила у формі
«майстер-класу», круглого столу, самопрезентацій, вчителями розроблялись
фрагменти уроків з використанням ІКТ (
використання навчального відео - веб-сайт YouTube, який можна легко завантажити з
Інтернету. Вчителі іноземної мови Гужівської ЗОШ І-ІІІ ст. Гребенюк Т.М.,
Іваницької ЗОШ І-ІІІ ст. Долінська Л.В. через
проведені майстер-класи продемонстрували вдале залучення навчальні інтернет- ресурсів - веб-сайт YouTube , різноманітні сайти Британської
ради до проведення якісного уроку, для розвитку в учнів комунікативних навичок.
Здійснюється робота з обдарованими учнями, результати якої
прослідковуються, в першу чергу, у предметних учнівських олімпіадах. У цьогорічній районній олімпіаді з англійської мови переможцями стали учні
8 кл. Іржавецької ЗОШ І-ІІІ ст.Желябіна А., вчитель Андруша Ю.М., 9 класу
Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ст.Цинковська Р., вчитель Мороз Н.О., 10 кл.
Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ст. Маляренко О., вчитель Ярошенко Г.В., 11 класу
Ічнянської гімназії ім.ВасильченкаКирій Д., вчитель Галіч А.В. На жаль, на
обласному рівні команда Ічнянського району зайняла аж 27 місце з представлених
28 команд (у минулому році 10 місце з 27), що вказує на зниження рівня
активізації роботи зі здібними учнями. З німецької мови призові місця мають
учні 8 кл.Крупичпільської ЗОШ І-ІІІ ст. Рахній І.,вч.Скляр Л.І., 9
кл..Більмачівської ЗОШ І-ІІІ ст. Северин Т., вч. Киряхно Л.П., 10 кл.
Крупичпільської Скляр В., вч. Скляр Л.І.
На рівні області маємо 7 місце серед 21 команд. (у минулому році 6 місце серед
20)
Важлива роль у популяризації знань серед
учнівської молоді, підвищення рівня знань, розвитку дослідницьких здібностей
учнів належить інтерактивним конкурсам. Так,
у Всеукраїнському конкурсі «Гринвіч» прийняли участь учні Ічнянської ЗОШ І-ІІІ
ст. №3 (10 учнів) та Гужівської ЗОШ І-ІІІ ст. (10 учнів).
Слід
зазначити що учителі – члени РМО підвищують педагогічну майстерність,
займаються самоосвітньою діяльністю. Вчителями готуються виступи на засідання
РМО з актуальних питань, друкуються у
фахових виданнях (Галіч Aлла Bолодимирівна, вчитель іноземної мови ічнянської гімназії
ім..Васильченка друкувалася: журнал «Англійська мова та література» жовтень
№28-29 2014, Кириченко А.М., вч.англійської мови
Ічнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 подала до друку власні напрацювання у фахове видання «Англійська мова та література»)
Однією з форм
роботи з підвищення кваліфікації педагогів та поширення досвіду є школа
передового педагогічного досвіду. У
поточному році діяла школа передового педагогічного досвіду на базі досвіду
вчителя іноземної мови Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ст. Мороз Н.О. з проблеми «Використання інноваційних технологій на
уроках іноземної мови ». Вчитель мала змогу поділитись досвідом роботи з
розвитку в учнів комунікативних вмінь та навичок через використання мультимедійних засобів : мультимедіа-презентацію, навчальні ігри,
розміщені, як в Інтернеті (on-line), так і на різних носіях (off-line), навчальні
фільми та відео демонстрації.
Проте,поряд із позитивними сторонами
діяльності вчителів-членів РМО,
спостерігаються і певні недоліки:
- незважаючи на оволодіння учителями
комп’ютерною грамотністю, присутнє недостатнє використання ІКТ у практичній
діяльності;
- низька активність членів РМО в питаннях
видавничої діяльності навчально – методичного спрямування у фахових журналах з
іноземної мови;
- - недостатня методична база з навчання
іноземної мови у початковій школі.
Виходячи з вищезазначеного можна окреслити напрямки діяльності РМО на
2015-2016 н.р.
Напрямками роботи МО будуть:
- діагностика утруднень учителів;
- інформаційне забезпечення викладання предмета;
- виявлення творчо працюючих учителів; - вивчення теоретичних питань
методики викладання та ознайомлення з методикою нових технологій, оволодіння
ними та їх впровадження;
- методична допомога учителям;
- вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
- розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної
діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметний тиждень);
- здійснення моніторингу ефективної
діяльності членів РМО;
- удосконалення педмайстерності членів РМО.
Для успішного
вирішення вказаних питань РМО учителів працюватиме над завданнями:
- належне вивчення
пояснювальних записок та змісту програм;
- вивчення загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;
- вивчення досвіду кращих учителів району; - вивчення вимог до уроку;
- підготовка матеріалів до атестації;
- взаємовідвідування та аналіз уроків колег,
- самоаналіз, надання методичної допомоги молодим учителям;
- широке впровадження в роботу педагогів інформаційно-комунікаційних
технологій.
У наступному навчальному році РМО
вчителів іноземної мови продовжуватиме працювати над методичною проблемою «Створення умов для розвитку
особистого творчого потенціалу шляхом формування інноваційного простору».
Немає коментарів:
Дописати коментар